پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thu 2 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
ما می‌توانیم سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۱:۱۲:۲۵

پمپ‌های فرآیندی چند مرحله‌ای بومی‌سازی شد

باشگاه خبری فراساحل: مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از بومی‌سازی پمپ‌های فرآیندی چندمرحله‌ای (BB3) با حمایت این شرکت خبر داد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از ایسنا، بیژن عالی پور با اعلام خبر اظهار کرد: پروژه بومی‌سازی پمپ‌های گریز از مرکز چند مرحله‌ای (BB3) در راستای منویات مقام معظم رهبری و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و حمایت از ساخت داخل، به مرحله اجرا گذاشته شد .وی افزود: این پروژه مطابق با استانداردهای معتبر جهانی برای نخستین بار در کشور و با همکاری مشترک کارشناسان منتخب شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و شرکت‌های داخلی انجام شد.

عالی پور تصریح کرد: تمام مراحل تدوین دانش فنی، طراحی، ریخته‌گری و ساخت این نوع پمپ در داخل کشور صورت گرفته و نمونه ساخته شده، تمامی آزمایشات عملکردی را با موفقیت طی کرده است و عملکرد و راندمان آن مطابق با استاندارد API 610 است .وی تصریح کرد: نمونه ساخته شده از این نوع پمپ از نظر دقت طراحی و ساخت قابل رقابت با محصولات شرکت‌های بزرگ پمپ‌سازی خارج از کشور است .مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب خاطرنشان کرد: با توجه به این که ساخت این پمپ‌ها نخستین تجربه طراحی در کشور به حساب می‌آید، طراحی، تدوین دانش فنی و فعالیت‌های فنی مهندسی پروژه از پیچیدگی‌های خاصی برخوردار بود که تحت نظارت دقیق و هوشمندانه سرپرستان و کارشناسان این شرکت با موفقیت محقق شد.

وی اظهار کرد: پمپ‌های گریز از مرکز چند مرحله‌ای (BB3) کاربری فراوانی در واحدهای نفت و گاز دارند و با بومی‌سازی آن‌ها ضمن جلوگیری از خروج ارز، موجب ایجاد اشتغال و حمایت از صنایع داخلی خواهد شد. عالی پور با تقدیر از همه دست‌اندرکاران این پروژه، اظهار امیدواری کرد: این موفقیت‌ها و اقدامات بدیع و نوآورانه در راستای تولید صیانتی و حمایت از صنایع داخلی، استمرار داشته باشد.



  کد خبر : 3871
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :